Som medlem har du flere muligheder for at komme i kontakt med kundeservice:
WEB : www.mitmedlemskab.dk er din personlige side. Her kan du skifte magasin, sætte dit medlemskab på pause, betale regninger samt opsige dit medlemskab.
MAIL: Skriv en mail til kundeservice, vi svarer indenfor ca 4-5 hverdage. abonnementDK@burdanordic.com
RING til kundeservice på 70117080 mandag, tirsdag, onsdag og torsdag 09.00-15.00. Vær opmærksom på, at der kan forekomme lang kø i forbindelse med bladudgivelser. Vi anbefaler her, at du benytter en af de andre kanaler.
 
Åbningstider:
Kundeservice har åbent på telefon 70 11 70 80
mandag: 09.00 - 15.00
tirsdag: 09.00 - 15.00
onsdag: 09.00 - 15.00
torsdag: 09.00 - 15.00
abonnementDK@burdanordic.com
 
Hjælpe-videoer:

Her kan du finde hjælp til at komme godt i gang med dit medlemskab. Klik her.

 

FAQ - Ofte stillede spørgsmål hos kundeservice

 

Hvor længe varer mit abonnement?
Et abonnement hos os er løbende, dvs. det fortsætter til det opsiges. Se evt. din status på abonnementet ved at logge på www.mitabonnement.dk

 

Hvornår kommer bladet?
Du kan se, hvornår dit magasin udkommer her

  

Hvor finder jeg de digitale opskrifter og vejledninger?
Når du er abonnent, har du adgang til Alt om Håndarbejdes online arkiv. Her finder du alle magasiner siden 2009 med tilhørende vejledninger og opskrifter. Sy-mønsteret er ikke tilgængeligt online.
Gå til arkivet her
Obs: Husk at logge ind med dit medlemsnummer for at få adgang til opskrifterne bagerst i magasinet.

 

Kan jeg læse magasinet på mobil og tablet?

Du kan også læse dit magasin på mobil og tablet.

Du får automatisk det nyeste magasin frem på din skærm.

Gå til online arkivet her

 

Hvor kan man købe ældre magasiner?
Du kan købe ældre magasiner i webshoppen. Gå til webshoppen her

 

 

Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?
Du kan opsige dit medlemskab via www.mitmedlemskab.dk Har du en skyldig saldo vil du blive bedt om at betale denne før udmeldelsen træder i kraft.

Du kan også opsige ved at skrive en mail til  abonnementDK@burdanordic.com 

Vær opmærksom på, at det ikke er en gyldig opsigelse blot at undlade betaling, når du får en opkrævning.

 

Hvordan benytter jeg min fortrydelsesret?

Du har 14 dages fortrydelsesret på dit køb. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget dit første magasin.

Ønsker du at fortryde aftalen, skal du underrette kundeservice herom på abonnementDK@burdanordic.com, mærk mailen ”fortrydelsesret”

Dernæst skal du sende magasinet retur, uåbnet, i en frankeret kuvert vedlagt en udfyldt fortrydelsesformular. Fortrydelsesformularen finder du her.

Når vi modtager magasin samt fortrydelsesformular er din fortrydelse registreret.

 

 

PRINT-SELV MØNSTRE & OPSKRIFTER:
 

Jeg kan ikke gennemføre ordren

Tjek at alle felter er udfyldte. Du skal vælge land samt indtaste adresse.

 

Jeg får ingen mail tilsendt med opskriften/mønstret

Tjek altid dit spamfilter.

Du skal benytte samme email, som du har registreret hos os. Du kan tjekke hvilken mail, du har oplyst på din side på www.mitabonnement.dk

Har du ikke registreret en mail, så skal du gøre det.

Har du brug for hjælp til at tilføje din mail til dit abonnemnetsnummer? Så kontakt kundeservice på abonnemnetDK@burdanordic.com og oplys din email.

 

Jeg kan ikke åbne opskriften/mønstret

Hvis du har problemer med at åbne opskriften/mønstret skal du hente et program, der kan åbne zip-komprimerede filer. Der findes en række gratis programmer som Zip file viewer, Win-zip mm.

Søg i Appstore eller Playbutik. 

PC: Hent Winrar, installér programmet og brug det til at åbne zipfilen.

Mac: Hent Decompressor

Din computer vil typisk hente filen ned i mappen Overførsler eller Downloads

Mobiltelefon:

Android: Sådan pakker du dine zip filer ud

Apple: Se en video her (engelsk)